piątek, 24 kwietnia 2015

Oceny LPS G3 cuukieer *o*

Hejoo :3 moje kruche ciasteczka *o* mniam, mniam,mniam

dzisiaj oceny LPS G3 mam nadzieję że się spodoba   \(^o^)/  jedziemy z tym... CUKIERKIEM ^.^ zastąpmy koks słodyczami  jedzieeem!

pierwszym jest: 
WIELORYB 

kształt - bardzo ładny :3 podoba mi się 10/10 + kuleczka śliczna :3 ale jej nie doliczam lecz figurkę

kolor/y - prześliczne! ten ogon jak z czekolady *o* mniam,mniam,mniam Słodkieee uhuu 10/10

oczy - pasuje i nie gryzie się z kolorami i ciekawy pomysł na rzęsy :3 10/10

całość - 30 /30 brawo słodziaku <33

czy bym kupiła - oczywiście!  (pamiętajcie wszystko to moje zdanie, wy macie inne i to szanuję :3)




SZYNSZYLA

kształt -  tęsknię za dawnymi szynszylami ale ta nie jest taka zła to też zalezy od kolorów :3 8/10

kolory - dla mnie wygląda mega słodko ^o^ i pyszniee *o* cukierkowo a to na głowie mniam 10/10

oczy - ślicznee i te rzęsy to sprawia że jest jeszcze bardziej słodka ale wolałabym żeby źrenice (te większe kropki xD) były białe ale i tak pasuje  9/10

całość - 27/30 bo kolorek jest boski :3

czy bym kupiła - cóż to Blind Bags :) postarałabym się ją wyczuć (chodzi o wymacanie kształtu xD dziwnie to brzmi wiem)

COCKER SPANIEL

kształt - bardzo brakuje mi dawnych spanieli ale ten jest słodki 8/10 :3

kolory - bardzo mi się podobają  10/10 słodziutkie :3

oczy - tęczówki gryzą się z bardziej wyrazistymi od nich źrenicami tęczówki mają ładny kolor ale źrenice mogłyby być białe tak czy siak są słodkie 9/10

całość - 27/30 bo jest taka urocza i słodka! :3 ^_^

czy bym kupiła - oczywiście :3 <33

kształt - jak już mówiłam brakuje mi dawnych spanieli 8/10

kolory - cóż um może być ten żółty :3 ale te kropki nie pasują 9/10

oczy - źrenice mogłyby być białe :) 9/10

całość - 26/30

czy bym kupiła - jeśli chodzi o Blind Bags to nie kupuję kota w worku ale staram się wyczuć kształt bo np. pelikany G3 średnio mi się podobają :/ gdybym zdobyła tego spanielka nic bym do niego nie miała :3


SŁOŃ

kształt - głowa okay :3 ale ciało takie proste ale postawne nie pogardziłabym kilkoma szczegółami jak u G2 gdzie słonik miał zmarszczki na kolanach :)   8/10

kolory - mniam jakie pyszne *o* posypka i lukier ale tylko na głowie? na nóżkach mogliby coś jeszcze dać ale dzięki główce :3 10/10 bo jeszcze kolor całego słonika pasuje do lukru i posypki :3

oczy - i tu źrenice mogłyby być białe 9/10

całość - 27/30 brawo :)

czy bym kupiła - Blind Bags chciałabym :3

LEMUR

kształt - fajny i ten ogon :3 król Julian ^o^ 10/10

kolory - mniam pycha! jaki słodki *q* chcę go zjeść (żartuję xD)*-* taki słodki i ten brokat ^.^ 10/10

oczy - zielone *q* byłoby całe 10 ale niestety... znowu te źrenice 9/10

całość - 29/10 świetnie! ^.^ tylko te fioletowe źrenice byłby kolejnym 30 :/

czy bym kupiła - oczywiście że tak! jest cudny

COLLIE
kształt - to nowy collie :) ma inne łapki( jest pojedynczy) bardzo mi się podoba 10/10

kolory - cudowne :3 10/10

oczy - prześliczne i te rzęsy ^.^ 10/10

całość - 30/10 gratuluję :3 kolejna 30

czy bym kupiła - tak! muszę go mieć *q*

SARENKA

kształt - jest przesłodka! i ten ogonek ooo jakie urocze :3 10/10

kolory - śliczne 10/10

oczy - cudowne 10/10

całość - 30/10 mamy kolejną 30 :3

czy bym kupiła - muszę mieć tak ^.^

OWIECZKA
kształt - słodka 10/10 :3

kolory - idealne 10/10 ^.^

oczy - niestety jak dla mnie nie pasują :c źrenice muszą być białe a tęczówki niebieskie jasne i bez gwiazdek za dzikie oczy do spokojnej owieczki 7/10

całość - 27/10 gdyby nie oczy byłaby kolejną 30 :c

czy bym kupiła - przygarnęłabym ją :3 tak ale oczy :c



to wszystkie LPS :) a teraz mam do was pytanie :D jaki to LPS? bo ja nwm :/ mówią że kangur ale kangur jest inny albo że surykatka jak surykatka też inna. Więc co to jest? xD kangur i surykatka z G3 są inne, surykatka ma mniejsze uszy i ogon, to co to jest? pomocy



1 komentarz:

  1. ten ostatni to chipmunk, czyli taka amerykanska wiewiorka jakby ;P. No i ma tez podobny kolor

    OdpowiedzUsuń